Pomoc na stánku

ilustrace_04_obr.1
Jak z hollywoodského filmu. Když bylo v roce 2012 Vivienne Harrové osm let, spatřila fotku dvou stejně starých nepálských chlapců. Měli na zádech přivázané obrovské kameny, které nosili; byla to jejich práce. Vivienne se rozhodla, že s otrokařením dětí ve světě zatočí, a postavila si stánek s citronádou.

ilustrace_04_obr.2

Hodlala vydělat 100 000 dolarů, které by šly organizacím bojujícím s nevolnictvím dětí. Vydělala je za 173 dnů. Dlužno říci, že se prodej limonád na stánku uskutečnil v Doc Edgar Parku ve Fairfaxu, co by kamenem dohodil od Silicon Valley, kde Viviennina rodina žije a tatínek Eric Harr tu je zdatným specialistou na PR na sociálních sítích.

ilustrace_04_obr.3

Vivienne se stala do dvou týdnů místní senzací. Tatínek na její popud založil firmu a fair trade limonádu s příběhem začal plnit do lahví. Nazvali ji Make a Stand Lemonaid. V téhle oblasti se kolem každého nápadu rojí investoři, a tak brzy vznikla platforma Make a Stand (hra s významem slova stand, stánek i postoj) včetně aplikace. Platforma slaví úspěch a letos dvanáctiletá Vivienne boj s nevolnictvím dětí nevzdává!

RUBRIKY: